Webáruház készítés és marketing

Tehát javaslom, hogy mikor megvizsgálod ezt a kulcsszó nehézséget, akkor ne azokat válaszd elsődleges kulcsszónak, amin hatalmas a verseny, mert nem tudsz könnyen, jó eredményt elérni. Tehát ott már nagyon nagy munka vár Rád illetve a csapatodra és folyamatosan, és akár több évbe is kerülhet, mire fölkerülsz oda, ahova a konkurenciád. Van egy nagyszerű eszköz, egy nagyszerű trükkös eszköz, amit nem büntetnek, bárkinek megengedett, mégsem használják. Ez a teszt! Egy kérdésem lenne Hozzád! Te tesztelsz mindent? Mindent mérsz? Biztos? Ezt jól gondold át, és ha valamit esetleg nem mérsz, nem teszteld, akkor holnaptól változtasd meg és teszteld és mérd. A google-ben, a keresőben, az organikus találatokban, és az adwords-ben is futtathatsz tesztkampányokat. Miről szól ez? Arról szól, hogy például az adwords esetében készítesz egy fiókot, elindítasz egy kampányt akár, hogyha még nincs is kész a honlapod, egy alapinformációs oldalra és küldöd rá a forgalmat. Webáruház készítés meg tudod nézni, hogy melyek azok a kulcsszavak, amikre nagyon sokan rákattintanak. Ezeket a kulcsszavakat kell majd összeírnod és ezeket kell alkalmaznod a valós adwords kampányodban, ugyanis ezekkel a kulcsszavakkal hatalmas eredményeket fogsz majd elérni. Most nézzük meg, hogy a kulcsszó kutatás során milyen hibákat követhetsz el. Az első és legfontosabb, hogy olyan kulcsszót választasz ki, ami nem populáris, tehát senki nem keres rá. Most képzeld el, hogy kiválasztasz pár kulcsszót, elindítasz rá egy félmilliós kampányt, és a végén csodálkozol, hogy nem jönnek az eredmények.

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!