Webáruház készítés után

webaruhazkeszitesAmikor a vásárló nem látja tisztán a feltételeket vagy csak picit összezavarodott a bonyolult megfogalmazás miatt, akkor nem fog vásárolni tőled bármit is értékesíts! Milyen akadályokat ismerünk?
Az első feladatod az legyen, hogy megtaláld ezeket az akadályokat. Könnyen megtalálhatod ha megnézed a statisztikákat és megtalálod hol lépnek ki a látogatók tömegesen. Ellenőrizd melyik termékeket teszik kosárba de nem vásárolják meg… Teszteld a webáruház készítés után a webshopot és jegyzetelj ha olyan elemet látsz ami nem túl egyértelmű vagy összezavarja a gondolataid. Ilyen lehet például a pénztár folyamatban rosszul megnevezett gomb vagy funkció is.
Konverzió romboló akadályok:
Navigáció a pénztárban : Az Amazont megnézve láthatod mennyire leegyszerűsítik a pénztár megjelenését. Nincs semmi ami akadályozza a megrendelést, nincs navigáció amivel elkalandozhat a látogató.
Gombok : A webáruházadban ugyanolyan színnel jelenik meg például a kosár gomb? A felirat beszédes rajta? “Kosárba” vagy “Megrendelem”? A gomb alakja mérete szine és a szövege is jelenthet akadályt. Tesztek is kimutatták, hogy bizonyos esetekben a piros kosárba gomb gyengébb eredményt hozott mint a zöld színű. Ezekkel sokat lehet kísérletezni és így megtalálhatod a legjobb megoldást. http://www.netkreativ.hu/webaruhaz-keszites.html

MINDEN VÉLEMÉNY SZÁMÍT!